مصاحبه آرشیو خبر ها
قرارداد یک چیز فرمالیته است

قرارداد یک چیز فرمالیته است

بپه ماروتا در حاشیه بازی دیشب تیم های یوونتوس و اینتر بپه ماروتا مدیر اجرای یوونتوس در مورد شایعات پیرامون آلگری به اظهار نظر پرداخت:

 

افتخار می کنیم که آلگری این چنین ستایش می شود و وقتی او را انتخاب کردیم تصمیمان به مذاق خیلی ها خوش نیاند، البته تاکید می کنم که او با یکی از باشگاه های حال حاضر کار می کند. پیشنهاد رئال؟ می توانم بگویم حقیقت ندارد. بین ما رابطه ی همراه با احترام و صمیمیت فوق العاده ای است. هیچ رازی بین ما نیست و بین ما و رئال مادرید هم همین طور. آنها همیشه با ما خوب بوده اند. اما این موضوع چیزی از ارزش های این انسان حرفه ای کم نمی کند، ما خوشحالیم که او را در دسترسمان داریم و بسیار خوشحال خواهیم بود که این پروژه را با او ادامه دهیم، چون تازه شروع کرده ایم.

 

او افزود:

 

تمدید قرارداد؟ مسئله ی قرارداد فرمالیه است، می گویم هر کسی که این چیزها را نوشته کاملا خوب می داند که روند قرارداد چطور پیش می رود، دیگر نمی خواهم چیزی اضافه کنم، زیرا ما امروز شفاف سازی کردیم. به علاوه من فکر می کنم زین الدین زیدان مربی خوبی است و نیاز دارد که به او زمان داده شود، زیرا مدت زیادی نیست که به آنجا آمده است. البته که این ربطی به من ندارد، اما من دیدگاه مدیران رئال را می دانم و اگر چنین تصمیمی بگیرند باید ادامه دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: